Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпроси за покупка на 156 facelift 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
    да де- вече с налягане на горивото до 1450bar, а не 1350bar e eдното
    Налягането му е по-високо, двигателя е 8V JTDm, а не M-Jet....и няма нищо старо в него.

    Също така на 156 фейса има някоя и друга греда повече тук-таме....


    Ако вземаш кола, произведена преди 2004г, много внимателно със заключващия механизъм на предния капак, защото се отварят в движение и правят тоталки.Трябва да се почиства от гняс редовно и да се уверяваш, че е добре затворен след всяко отваряне
    Last edited by Satanism; d.m.y г., 12:08.
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
      Налягането му е по-високо, двигателя е 8V JTDm, а не M-Jet....и няма нищо старо в него.

      Също така на 156 фейса има някоя и друга греда повече тук-таме....


      Ако вземаш кола, произведена преди 2004г, много внимателно със заключващия механизъм на предния капак, защото се отварят в движение и правят тоталки.Трябва да се почиства от гняс редовно и да се уверяваш, че е добре затворен след всяко отваряне
      Старите са 1350bar, М-Jet - 1450bar, новите - до 1800bar, най-новите (не знам дали са излезли) - 2200bar. Дай-малко повече инфо за новостите в JTDM 8V. Гледал съм алфа 159 JTDM и моята M-Jet - ами едни и същи са двигателите, само малко разположението на елементите (маркучи и т.н.) са други. И къде имат някоя греда повече, освен отдолу, под шофьора един вид винкелите отпред до отзад
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #33
        http://www.alfisti.net/317.2.html?&L=1

        това е за M-JET моторите.
        JTDm моторите са второ поколение M-JET мотори. m седи там за modificata.Налягането е 1600 бара при тях, като предполагам има и други промени.

        За гредите, доколкото помня какво съм чел имат повече желязо странично и също така допълнителна греда между купето и двг отсек.

        Injectors are the same on both. JTDm uses different turbo, different intake manifold with swirl flaps, fuel pump with higher pressure (1600bar vs 1400bar), a bit lower compression ratio (17.5 vs 18 ), and a newer ECU...

        ето ти другите разлики от ЮК форума.
        Last edited by Satanism; d.m.y г., 13:03.
        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

        OEM & Ventura Garage
        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
          Колкото за новите гуми - 147 и аз я купих с гуми от началото на тази година, но за да я купя тази съм разгледал над 30 "перфектни" кофтори, някои от които с перфектни грайфери, но гумите бяха от 2007г., 2008г. А това не е перфектна гума, а висяла някъде кола
          Не, че нещо, ама моите зимни гуми са баш 2008г. и да ти кажа колата ми хич не е седяла някъде!
          Летните ми гуми пък бяха 2006г., но това им беше послезен сезон, ама пак не е като да са стояли на едно място дълго време..... таааа ми е много интересно, какво им има на 2-3 годишните гуми, защо трябва да се сменят и за теб кои са добри гуми..... че гледам ги разбираш???
          sigpic

          Comment


          • #35
            Само глупости чета тука

            Метални тръби е 10 пъти по-добре от маркучи!
            В 156 феса има CAN шина само на моделите с АБС 5.7 и нагоре - демек които са с ВДЦ. Моделите без нямат кан!

            На Пух колата е без грам кан CAN имат 5.7 АБС-ите и те го ползват само за комуникация м/у АБС-а и ЕКУ-то, което практически си е се едно без кан
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
              Само глупости чета тука

              Метални тръби е 10 пъти по-добре от маркучи!
              В 156 феса има CAN шина само на моделите с АБС 5.7 и нагоре - демек които са с ВДЦ. Моделите без нямат кан!

              На Пух колата е без грам кан CAN имат 5.7 АБС-ите и те го ползват само за комуникация м/у АБС-а и ЕКУ-то, което практически си е се едно без кан
              Ама е CAN, нали Бобо. Само нямаш достъп до него както е при 147 например (по-новите). И защо с Examiner Вальо Симеонов ми направи проверка на комуникацията? И как влизаш с Еxaminer да оправиш километража на таблото (само нагоре де)? Пак по шината.
              Колкото до тръбите, всеки сам си решава и си има собствено виждане по въпроса. Аз съм си за оригиналния маркуч (бил съм и с тръба известно време, но след това си поръчах маркуча)
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #37
                Аз доколкото разбирам километража или което и да било освен АБс-а не е свързано с тая шина изобщо....
                156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                OEM & Ventura Garage
                http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Kuku Покажи съобщение
                  Не, че нещо, ама моите зимни гуми са баш 2008г. и да ти кажа колата ми хич не е седяла някъде!
                  Летните ми гуми пък бяха 2006г., но това им беше послезен сезон, ама пак не е като да са стояли на едно място дълго време..... таааа ми е много интересно, какво им има на 2-3 годишните гуми, защо трябва да се сменят и за теб кои са добри гуми..... че гледам ги разбираш???
                  Ще ти отговоря на ЛС

                  ---------- Post added at 20:46 ---------- Previous post was at 20:40 ----------

                  Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                  Аз доколкото разбирам километража или което и да било освен АБс-а не е свързано с тая шина изобщо....
                  ECU, ABS, (ASR, VDC), километраж, инфоцентъра, климатроника (изключва компресора при рязко ускорение за максимална мощност), оборотомер, selespead
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #39
                    NightRider,да разбирам ли че ние тук,включително състезателите сме в заблуда относно силиконовите маркучи и металните такива?
                    Щото ако кажеш да,ше се одрискаш тотално този път.
                    Та върни се на първа страница и си поправи мнението
                    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                      Ще ти отговоря на ЛС

                      ---------- Post added at 20:46 ---------- Previous post was at 20:40 ----------


                      ECU, ABS, (ASR, VDC), километраж, инфоцентъра, климатроника (изключва компресора при рязко ускорение за максимална мощност), оборотомер, selespead
                      Не и при 156, при GT и 147-да.
                      Време е да започнеш да четеш малко повече из нета...
                      Last edited by Satanism; d.m.y г., 21:09.
                      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                      OEM & Ventura Garage
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                        Не и при 156, при GT и 147-да.
                        Време е да започнеш да четеш малко повече из нета...
                        Аз гледам Е-Learn. Нета и кой какво пише в случая не ме вълнува. A и Examiner-a какво прави, а не китайските програматори

                        ---------- Post added at 22:35 ---------- Previous post was at 22:28 ----------

                        Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                        NightRider,да разбирам ли че ние тук,включително състезателите сме в заблуда относно силиконовите маркучи и металните такива?
                        Щото ако кажеш да,ше се одрискаш тотално този път.
                        Та върни се на първа страница и си поправи мнението
                        Състезанията са друга история. Там кулерът не е от серийна кола. Както и буталата, както и сегментите и така нататък. За мен една серийна кола правена на състезателна с подръчни материали е като велосипед с двигателче от балкан. Но приветствам хората, които в тази немотия, отделят пари за да направят нещо. Защото така се раждат и гениите и гениалните изобретения.
                        Знаеш какъв е принципът на кулера, нали? Нагниташ въздух под налягане от голям диаметър в малък. Въздухът се свива и отделя топлина (механика на флуидите), а въздушната струя от движението го охлажда чрез серпентините. Като хладилника, но там фреонът има много голям к.п.д. за този процес
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #42
                          Ясно,извърташ нещата както ти е угодно.
                          Много добре знаеш какво исках да кажа ама..наздраве.
                          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                            http://www.alfisti.net/317.2.html?&L=1

                            това е за M-JET моторите.
                            JTDm моторите са второ поколение M-JET мотори. m седи там за modificata.Налягането е 1600 бара при тях, като предполагам има и други промени.

                            За гредите, доколкото помня какво съм чел имат повече желязо странично и също така допълнителна греда между купето и двг отсек.

                            Injectors are the same on both. JTDm uses different turbo, different intake manifold with swirl flaps, fuel pump with higher pressure (1600bar vs 1400bar), a bit lower compression ratio (17.5 vs 18 ), and a newer ECU...

                            ето ти другите разлики от ЮК форума.
                            Старите 156 имаха лош краш тест - гънеше се под шофьора. Явно са се стремили да пооправят нещата. 1600 bar - добре е. Е, нова кола, ново турбо. И те търпят развитие. Повишено налягане - естествено да намали компресия. Ново ЕКУ - прогресът не можеш го спря. Обичам си Алфа още от 1991г.
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment

                            Working...
                            X